niedziela, 18 maja 2014

Rozdział II

Poinformowałam moją siostrę o wszystkim i była załamana tą wiadomością. W tym momencie wychodzę od mojej przyjaciółki. Po tym wypadku zostałam u niej na parę dni na noc, ponieważ nie mogłabym przebywać w tamtym domu-za dużo wspomnień. Jednak dzisiaj zdecydowała się tam pójść. Gdy weszłam wszystkie wspomnienia wróciły, a zwłaszcza te kiedy mój brat jeszcze żył. Był taki młody miał tylko 16 lat jak zginął, a ja 13. Zastanawiałam się czemu nigdy nie widzieliśmy jego ciała po śmierci. Ale nie czas na rozmyślanie o moim bracie który umarł 5 lat temu. Gdy weszłam chciałam zrobić porządek, lecz każdy, dosłownie każdy przedmiot przypominał mi ich. Chciała iść z powrotem do mojej przyjaciółki, jednak naszła mnie myśl. Przecież ona też ma swoje życie i nie mogę cały czas mieszkać u niej. Więc postanowiłam pójść się umyć i położyć spać do swojego pokoju. Gdy wyszłam z łazienki, owinięta ręcznikiem, położyłam go na łóżko i zaczęłam ubierać się w piżamę, gdy nagle przyszedł sms.


Kto mógł wysłać mi takiego smsa? Jeszcze z nieznanego numeru? Szybko odpisałam:

Już chciałam kłaść się spać gdy znów usłyszałam wibracje telefonu.

Dobra, teraz przestraszyłam się nie na żarty. Spojrzałam na okno. Przecież nie zasłoniłam rolet. Ale i tak, kto wysyłał by mi takie smsy? Chyba ktoś porządnie walnięty na głowę. Wyjrzałam przez okno, ale na ulicy nie było żywej duszy. Podniosłam głowę i zobaczyłam, że ktoś z domu na przeciwko mi się przygląda, jednak gdy na niego spojrzałam, od razu stamtąd poszedł i zgasił światło. Odchodząc od okna, pomyślałam, skąd ta osoba ma mój numer? Jednak nie chciałam już o tym myśleć. Roztrzęsiona i przestraszona tym co stało się chwilę temu poszłam spać.



Chciałam was tak bardzo przeprosić, że tak długo nie wstawiałam rozdziału. Jak nie sprawdzian, to trening, ja nie to, to konkurs z przyrody. i tak w kółko. Jednak teraz rozdziały będą teraz dodawane regularnie, oprócz tego tygodnia, ponieważ w poniedziałek wyjeżdżam ma wycieczkę i wracam dopiero w piątek. Mam nadzieję, że rozdział wam się spodoba :)
Pozdrawiam ;)
P.S. Od następnego rozdziału akcja rozkręci się bardziej :D

CZYTASZ-KOMENTUJESZ

2 komentarze:

  1. Fajny czekam na następny xD

    OdpowiedzUsuń
  2. o mamo :D ja bym się przestraszyła, gdybym dostała takiego smsa xD
    opowiadanie fajnie się zaczyna ;3 czekam na nexta xx
    @sluumberr

    OdpowiedzUsuń